Telehaku.fi

Palveluhaku

Etsi palvelua/yritystä hakusanalla

Palveluhaulla voit hakea tarvitsemiasi palveluita koko Suomesta. Jos haluat tarkentaa hakua voit valita kunnan ja/tai toimialan

Kuntahaku

Valitse kunta listalta

Kuntahaussa voit selata kuntia ja kunnan valitsemalla voit tutustua valitsemasi kunnan yrityksiin ja palveluntarjoajiin.

Palvelun käyttö

Telehaku-palvelussa voit hakea yrityksiä käyttäen yrityksien hakusanoja, kuntaa, toimialaa tai toimialahakemistoa.
Palvelussa yritystietojen selaaminen on ilmaista.
Voit lisätä palveluun yrityksesi tiedot, josta lisätietoa löydät tästä.
Tietojen tarkastelua päiväkohtaisesti voidaan rajoittaa.

ASKOLA.telehaku.fi |

Askolan yritykset, palvelut ja tuotteet

OP-Pohjola-ryhmä, Askolan Osuuspankki

Y-tunnus

Osoite
Helkamäentie 15
07230 MONNINKYLÄ
Puh
Sähköposti
if.ponaloksa

Toimialat

Esittely

Askolan Osuuspankki on Askolan kunnan alueella toimiva askolalaisten oma pankki. Pankki on paikkakunnan johtava rahalaitos. Sillä on toimialueellaan 2 konttoria ja yksi asiakaspääte.

Askolan Osuuspankki tarjoaa asiakkailleen kaikkia nykyaikaisen finanssipalveluyrityksen tuotteita perinteisistä pankkipalveluista vakuutuksiin ja asiantuntijapalveluihin.

Askolan Osuuspankki kuuluu OP-Pohjola-ryhmään, jonka kautta käytettävissämme on suuren ryhmän asiantuntemus, valtakunnallinen verkko ja kansainväliset yhteydet. Asiakkaillamme on mahdollisuus saada palvelujamme monen kanavan kautta.

Hakusanat